0

به‌منظور بررسی راهکارهای همکاری دوجانبه؛ نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد

به‌منظور بررسی راهکارهای همکاری دوجانبه؛
نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد
بازدید 21

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیئت همراه در نشستی صمیمی با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راهکارهای همکاری دوجانبه را مورد برسی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، دکتر حسن ملکی زاده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارم رمضان و تبریک پیشاپیش نوروز از حمایت‌های صنعت از حوزه سلامت تقدیر و بیان داشت: لزوم برقراری تعامل میان صنعت و بهداشت و درمان، برقراری نشست‌های بیشتر و شناخت مشکلات این حوزه به‌منظور پیش‌بینی راه‌های رفع مشکلات است.

دکتر ملکی زاده افزود: خدمات بهداشتی درمانی بخصوص در جنوب استان بیشتر به کارکنان حوزه صنعت ارائه می‌شود و صنعت باید در کنار بهداشت و درمان باشد تا مسیر سلامت مردم هموار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون درمان دانشگاه و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دیدار کرد.

انتهای پیام/ م.ک۳۰۹۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *