0

بازدید تیم ستاد خدمات نوروزی دانشگاه از مرکز مدیریت حوادث وفو ریتهای پزشکی

بازدید تیم ستاد خدمات نوروزی دانشگاه از مرکز مدیریت حوادث وفو ریتهای پزشکی
بازدید 45

صبح روز جمعه سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ رئیس اداره بازرسی و نماینده حراست دانشگاه از مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی بازدید به عمل آوردند.

به گزارش وب دا، تیم ستاد خدمات نوروزی از مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی، مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۴ شهری و مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۸ شهری بازدید بعمل آوردند.

در بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ، ضمن عرض خسته نباشید و تبریک سال نو به همکاران شیفت، تیم بازدید در جریان تعداد تماس دریافتی با اورژانس ، تعداد مزاحمت های تلفنی ، تعداد مواردی که منجر به اعزام آمبولانس ( حوادث ترافیکی وغیر ترافیکی )، تعداد ماموریت های شهری ، جاده ای و تعداد مصدومین اعزامی از اول فرودین تا امروز قرار گرفتند

در ادامه تیم ستاد خدمات نوروزی از مرکز شماره ۴ شهری و مرکز شماره ۸ شهری بازدید به عمل آوردند که ضمن عرض خداقوت و تبریک سال جدید در جریان تعداد مراجعین به مراکز وخدمات ارائه شده قرارگرفتند.

تیم خدمات ستاد سلامت نوروزی، از پانزدهم اسفند تا بیست و پنجم فرودین به نظارت و بازرسی از ایستگاه های سلامت، بیمارستان ها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، واحد های تولیدی و نحوه خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی می پردازند.

شایان ذکر است مسافران و شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند موارد را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *