0

در نوروز امسال؛ تعداد ماموریت‌های اورژانس استان بوشهر ۲۰ درصد کاهش یافت/ افزایش ۶ درصدی ماموریت‌های تصادفی جاده‌ای اورژانس استان بوشهر

در نوروز امسال؛
تعداد ماموریت‌های اورژانس استان بوشهر ۲۰ درصد کاهش یافت/ افزایش ۶ درصدی ماموریت‌های تصادفی جاده‌ای اورژانس استان بوشهر
بازدید 42

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در نوروز امسال، تعداد ماموریت‌های اورژانس استان بوشهر ۲۰ درصد کاهش یافت.
دکتر سید حسین موسوی اظهار کرد: ماموران اورژانس استان بوشهر با همه ظرفیت‌ها در راستای خدمات‌دهی به مردم مشغول به فعالیت و انجام ماموریت‌های محوله هستند.

وی با اشاره به آماده‌باش اورژانس هوایی، موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در ایام نوروز بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس استان بوشهر با آماده‌باش و استقرار در کنار جاده و کمپ امدادرسانی می‌کنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: طی نوروز امسال تاکنون هزار و ۸۹ ماموریت توسط اورژانس استان بوشهر ثبت شده که نسبت به سال قبل ۲۰ درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به افزایش ۶ درصدی ماموریت‌های تصادفی جاده‌ای اورژانس استان بوشهر در ایام نوروز امسال خاطرنشان کرد: کارشناسان اورژانس به ماموریت‌های غیر تصادفی با ۷۱۶ ماموریت و ترافیکی با ۳۷۳ ماموریت خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن اشاره به پاسخگویی به ۴ هزار و ۸۰۰ تماس با مرکز پیام اورژانس این استان اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ به‌صورت متمرکز در مرکز استان با حضور کارشناسان پرستاری و پزشک به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی است.

وی افزود: طرح امداد نوروزی سال از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین سال جاری ادامه دارد و گروه‌های اورژانس با آماده‌باش و استقرار در کنار جاده امدادرسانی می‌نمایند.

دکتر موسوی عنوان داشت: همچنین در این ایام اورژانس هوایی، موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس نیز برای ارائه خدمات به هم‌وطنان در حال آماده‌باش قرار دارد

انتهای پیام/ز.ن ۵۰۰۰۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *