0

پرواز نجات بخش و نجات یک زندگی بر فراز دریا

پرواز نجات بخش و نجات یک زندگی بر فراز دریا
بازدید 17

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در هفتمین روز از سال جدید از پرواز نجات‌بخش بالگرد اورژانس ۱۱۵ بر فراز دریای خلیج‌فارس خبر داد.
دکتر سید حسین موسوی اظهار داشت: در تاریخ ۷ بهمن ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴  اولین پرواز بالگرد اورژانس برای نجات یک مرد ۵۵ ساله با مشکل قلبی، با موفقیت انجام شد. این عملیات نجات، از بیمارستان خلیج‌فارس خارگ آغاز شد و مددجو به بیمارستان قلب بوشهر منتقل شد.

دکتر سید حسین موسوی گفت: در این پرواز ، هرلحظه از آن پر از چالش‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه بود. هوای ناآرام و پرواز سخت، همه را به چالش کشید، اما باهمت و انگیزه‌ی بی‌پایان تیم اورژانس بوشهر، همه موانع پشت سر گذاشته شدند و  تحت نظر کاپیتان محمدمهدی قاسمی شیری و نائب‌نائبی صورت گرفت. همچنین، تیم پزشکی تحت نظر خدارحم نوید کیا و حبیب شنبدی ، با حضور حرفه‌ای و تلاش بی‌بدیل و دقت بی‌وقفه، بیمار با مشکل قلبی با ایمنی و مراقبت‌های پزشکی برای دریافت درمان تخصصی انتقال داده شد.

انتهای پیام/زن-۵۰۰۰۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *