0

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه بوشهر خبر داد: اقدام به‌موقع توسط ناوگان موتورلانس اورژانس استان منجر به احیای موفق یک مرد ۳۶ ساله در گناوه شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه بوشهر خبر داد:
اقدام به‌موقع توسط ناوگان موتورلانس اورژانس استان منجر به احیای موفق یک مرد ۳۶ ساله در گناوه شد
بازدید 12

به گزارش روابط عمومی، به نقل از رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: اقدام به‌موقع توسط تکنسین‌های اورژانس در گناوه، منجر به احیای موفق مرد ۳۶ ساله شد.
دکتر سید حسین موسوی افزود: این مرد که پیش از رسیدن موتورلانس دچار ایست تنفسی و قلبی به دلیل سوءمصرف مواد شده بود، با حضور سریع تیم اورژانس و تلاش و اقدامات پزشکی حرفه‌ای به زندگی بازگشت.

وی اظهار داشت: با تماس به شماره ۱۱۵ و اعلام وجود مردی با شکایت عدم علائم حیاتی، کارشناس اورژانس امین زارعی با موتورلانس به‌سرعت عمل کرد و در کمتر از دو دقیقه بالای سر بیمار رسیده و با انجام معاینات اولیه، اقدامات درمانی لازم را برای بیمار انجام داد و با انجام ماساژ قلبی، حمایت‌های تنفسی، موفق به برقراری نبض و بازگرداندن بیمار به زندگی شد.

رئیس اورژانس خاطرنشان کرد: بیمار با هماهنگی، توسط تکنسین‌های اورژانس؛ ایوب پناهی و ثارالله روان با آمبولانس ۱۱۵ مستقر در کمپ ساحلی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه منتقل شد.

وی افزود: بیمار اکنون در بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و برای حفظ حیات تحت مراقبت و درمان است.

انتهای پیام/زن-۵۰۰۰۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *