0

شکایات خود را با ذکر جزئیات با ما در میان بگذارید

شکایات خود را با ذکر جزئیات با ما در میان بگذارید
بازدید 26

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از مردم خواست شکایات مربوط به بیمارستان ها، درمانگاه های دولتی، خصوصی، خیریه، مراکز خدمات جامع سلامت و… را حتما با ذکرجزئیات(زمان دقیق، مکان، بخش، اتاق، واحد، و…..) با اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات در میان بگذارند.

شایان زنگنه با اشاره به ذکر مواردی از نارضایتی همشهریان عزیز از خدمت رسانی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه افزود: همه کارکنان حوزه سلامت در بخش های درمان، بهداشت، آموزش و….موظف به رعایت حقوق مردم می باشند و باید با حداکثر توان وامکانات سعی در رضایت مردم و به خصوص بیماران داشته باشند.

زنگنه با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات بیماران در مراکز درمانی گفت: شیوه نامه های ارسالی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روش ارائه خدمات را تعیین می کند وکارکنان موظف به مطالعه و رعایت جدیدترین شیوه نامه های وزارت بهداشت می باشند.

این مقام مسئول حوزه های نظارتی را مدافع منشورحقوق بیمار در بیمارستان ها ومراکز آموزشی پژوهشی و درمانی دانست وافزود: در اجرای فرآیند پذیرش و رسیدگی به بیمار، گاها ممکن است مواردی باعث نارضایتی مردم عزیز شود چراکه همراه بیمار به ویژه بیماران بدحال، در وضعیت خاص روانی قرار دارد و سلامت بیماربرای وی درجه اول اهمیت را دارد لذا همکاران پذیرش، نگهبان، پرستار، بهیار وپزشکان عزیزو متخصصین حداکثرسعی وتلاش خود را برای نجات بیماران به کار می برند. اما درصورت بروز مشکل، هموطنان عزیز می توانند با شماره تلفن رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت (۱۹۰) بدون گرفتن کد شهرستان تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات دانشگاه با اشاره به ارسال پیام های مردمی در نشریات و فضای مجازی مبنی بر وجود مشکل در بیمارستان ها ضمن تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز خاطرنشان کرد: شکایات باید به صورت مشخص اعلام شود تا امکان رسیدگی با فرد خاطی فراهم باشد و صرفا این که وضعیت بخش مناسب نیست، قابلیت پیگیری دقیق ندارد و باید شکایات به صورت دقیق ومصداقی مطرح شود و زمان، مکان، بخش و…..مشخص باشد. لذا ازهمشهریان عزیزتقاضا می شود به جای کلی گویی، شکایات خود را به صورت مکتوب، تلفنی، پیام کوتاه وحضوری مطرح نمایند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران مسئول حراست وبازرسی مستقر در بیمارستان ها، آماده شنیدن هرگونه نظر، پیشنهاد و یا شکایات شما عزیزان می باشند وصندوق های ارتباط با حراست و بازرسی نیز جهت شکایات پیشنهادات و یا تقدیرو تشکرکتبی در این مراکز تعبیه شده اند.

همشهریان عزیز برای اعلام و بررسی شکایات خود می توانند با شماره تماس های ۱۹۰، ۰۵۴۲۶۲۷۵۱۲، ۰۵۱۴۲۶۲۷۵۱۵ و یا پیام کوتاه با شماره ۵۰۰۰۲۲۳۶۱۲۱ تماس حاصل کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *