0

در ادامه پویش انتفاضه سلامت؛ ستایش‌نامه دانشگاهیان نظام سلامت استان بوشهر در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی

در ادامه پویش انتفاضه سلامت؛
ستایش‌نامه دانشگاهیان نظام سلامت استان بوشهر در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
بازدید 24

دانشگاهیان نظام سلامت استان بوشهر طی ستایش‌نامه‌ای از اقدام غرورآفرین و تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق قدردانی کردند.
به گزارش مفدا بوشهر، متن ستایش‌نامه دانشگاهیان نظام سلامت استان بوشهر اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به شرح ذیل است:

ما اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سنگر سلامت، از پاسخ مقتدرانه و غرورآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهداف درون سرزمین‌های اشغالی حمایت قاطعانه خود را اعلام می‌نماییم.

یقیناً طلایه‌داران خدمت در نظام سلامت استان بوشهر همچون افتخارآفرینی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تقدیم فرزندان این عرصه به‌عنوان شهدای مدافع سلامت، از رشادت‌های مدافعان حریم امنیت حمایت جانانه خواهیم نمود.

انتهای پیام/ م.ر ۲۰۵۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *