0

یکی از اولویت هایم توسعه بخش درمان است

یکی از اولویت هایم توسعه بخش درمان است
بازدید 13

نماینده منتخب مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی در بازدید مشترک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از درمانگاه تخصصی عطار گفت: یکی از اولویت هایم توسعه بخش درمان نیشابور و شهرستان های اطراف آن است.

دکتر یحیی سلیمانی در نشست با مردم منطقه و مسئولان مربوطه که منظور رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم آن منطقه برگزار شد، افزود: هفته سلامت فرصت مناسبی است که پیگیر مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان باشیم و به عنوان یک مسئول پاسخ گوی مردم باشیم.

نماینده منتخب مردم با بیان عقب ماندگی های حوزه سلامت نیشابور و شهرستان های هم جوار خاطر نشان کرد: میزان تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت نیشابور از میانگین کشوری کم تر است و متاسفانه بار درمان شهرستان های هم جوار از جمله فیروزه، زبرخان و میان جلگه بر دوش نیشابور است.

وی تصریح کرد: اکنون شرایط اقتصادی کشور بحرانی است و ما برای جبران عقب ماندگی ها در پی توسعه متوازن هستیم تا این ناهم ترازی بخصوص در حوزه بهداشت و درمان شهرستان را برطرف کنیم و در این مسیر به کمک و مشارکت مردم و خیرین نیازمندیم.

دکتر یحیی سلیمانی اظهار کرد: ما نماینده مردم هستیم و بنا داریم دغدغه های مردم رو رفع کنیم پر واضح است که اداره بخش درمان نیشابور بزرگ کار سختی است چرا که خدمات درمانی، خدماتی آنی است که می تواند موجب رضایت مندی و یا نارضایتی شود.

نماینده منتخب مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مدتی که منتخب مردم شده ام بیشترین ارتباط را با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برقرار کردم و دنبال توسعه متوازن در همه ابعاد هستم و در کنار شما و همراه با شما در رفع مسایل حوزه سلامت خواهم بود.

اولویت سلامت؛ از اولیت های اصلی دولت است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور نیز در این نشست صمیمی گفت: اولویت سلامت از اولویت دولت سیزدهم است و ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در این دولت به مجموع تخت های بیمارستانی کشور اضافه شده است (حدود ۱۵ درصد) و ۴ تا ۸ هزار تخت بیمارستانی دیگر نیز در دست اقدام است که ۲۰۰ تخت به بیمارستان های نیشابور تعلق خواهد گرفت.

دکتر محمدرضا مجدی با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت گفت: امسال با توجه به تاکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردمی سازی سلامت بایستی تلاش کنیم که خانواده ها را لحاظ آگاهی و مهارت ها توانمند کنیم و معتقدم که آموزش حداقل یکی از افراد یک خانواده در راستای این هدف ما مثمر ثمر خواهد بود.

در ادامه مردم منطقه کم برخوردار ارگ جنوبی به بیان مشکلات و مسایل بهداشت و درمان آن منطقه پرداختند و سرپرست و نماینده منتخب مردم قول مساعد برای برطرف کردن مشکلات دادند.

در سال گذشته در کلینیک تخصصی عطار به ۳۸ هزاربیمار خدمات چشم پزشکی، ارتوپدی، قلب و … ارایه شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *