0

کسب رتبه دوم واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر در کشور

کسب رتبه دوم واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر در کشور
بازدید 15

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، از کسب رتبه برتر کشوری واحد پژوهش‌های بالینی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر در ارزشیابی اخیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر سید محمد هادی امامت گفت: واحد توسعه پژوهش‌های بالینی بیمارستان شهدی خلیج‌فارس بر اساس ارزشیابی اخیر، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در میان ۱۷ واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ سه کشور شد.

وی افزود: واحدهای توسعه تحقیقات بالینی، در دو محور اصلی ظرفیت‌سازی و دستاوردهای پژوهشی، با ۸ شاخص و ۱۴ زیر شاخص، از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارزیابی شده است.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این ارزیابی که توسط مرکز توسعه تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت انجام پذیرفته از مجموع ۹۲ واحد موجود در سطح کشور، طبق نتایج حاصله، رتبه‌بندی واحدها بر اساس تیپ دانشگاهی، نتایج ارزشیابی این واحدها به تفکیک دانشگاه‌های تیپ یک، تیپ دو و تیپ سه صورت گرفته است.

دکتر امامت افزود: واحد توسعه و تحقیقات بالینی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس در ۲۶ آذرماه سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرده است و تاکنون با تکیه بر دانش و توانایی مشاورین و اعضای توانمند این مرکز توانسته خدمات خوبی را به دانش‌پژوهان در زمینه‌های مشاوره آمار و اپیدمیولوژی، مشاوره مقاله‌نویسی و مشاوره طراحی پژوهش و تهیه پروپوزال طرح‌های تحقیقاتی ارائه کند.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: هدفمند کردن پژوهش‌های بنیادی و کاربردی، توانمندسازی پژوهشگران و توسعه تحقیقات کاربردی در کنار بسط و توسعه ارتباطات و همکاری‌های منطقه‌ای، ملی و جهانی از جمله اهداف واحد توسعه و تحقیقات بالینی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس است.

انتهای پیام/

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *