0

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛ عملیات اجرایی خانه بهداشت روستایی برکه چوپان شهرستان کنگان آغاز شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛
عملیات اجرایی خانه بهداشت روستایی برکه چوپان شهرستان کنگان آغاز شد
بازدید 17

به مناسبت هفته سلامت، عملیات اجرایی خانه بهداشت برکه چوپان شهرستان کنگان با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان شهرستانی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آئین اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای افتتاح هرچه زودتر خانه بهداشت مذکور بکار می‌گیریم.

دکتر قاسم برجویی فرد در این آیین ضمن تبریک هفته سلامت افزود: امید است با افتتاح این خانه بهداشت روستایی در ماه‌های آتی ضمن ارتقاء سطح سلامت مردم شریف روستای برکه چوپان و ایجاد دسترسی آسان‌تر و مطلوب‌تر به خدمات بهداشتی و درمانی همشهریان گرامی فراهم شود و شاهد پیشرفت این روستا باشیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز در این آیین گفت: خانه بهداشت برکه چوپان شهرستان کنگان با متراژ ۸۵ متر و مبلغ پیمان، ۳ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده که مجری ساخت آن نیز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدت پیمان ۹ ماه است.

فاطمه آهو خوش اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح این خانه بهداشت شاهد خدمات‌رسانی بهتر و بیشتری به این روستا باشیم.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، به مناسبت هفته سلامت عملیات اجرایی خانه بهداشت برکه چوپان با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دهیار و رئیس شورا برکه چوپان، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی فرمانداری شهرستان کنگان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، معاون بهداشتی، مسئول حراست، کارشناس سلامت شبکه و پیمانکار پروژه آغاز شد.

در حاشیه این آئین نشست صمیمی با اعضا شورا و دهیاری و مسئولین محلی برکه چوپان برگزار شد.

انتهای پیام/ م.س ۳۰۷۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *