0

برگزاری کارگاه آموزش به والدین کودکان مبتلا به هموفیلی

برگزاری کارگاه آموزش به والدین کودکان مبتلا به هموفیلی
بازدید 14

رئیس اداره امور بیمارستان های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اعلام این خبر افزود: نیم روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کارگاه آموزش والدین دارای فرزند ۲ تا ۱۳ سال مبتلا به هموفیلی در محل حسینیه مجموعه فرهنگی ورزشی فجر برگزار شد.

علی گاراژیان ادامه داد: در این کارگاه والدین آموزش های لازم درخصوص ضرورت ارتقای سطح آگاهی والدین، ایمن سازی منزل جهت کاهش احتمال ضربه و ایجاد خونریزی در کودکان، فعالیت های ورزشی مناسب و اهمیت تزریق داروهای پیشگیری کننده را فرا گرفتند.

مسئول امور بیماری های خاص و صعب‌العلاج معاونت درمان هدف از برگزاری کارگاه آموزش عملی که با انجام بازی های فکری، کتاب خوانی و موسیقی همراه بود؛ تنوع در نحوه ارائه نکات آموزشی و اثربخشی بیشتر آن عنوان کرد و در این زمینه توضیح داد: در این کارگاه نیم روزه، چالش ها و دغدغه های والدین درخصوص تزریق فاکتور، دوران بلوغ، تنش های مربوط به دوره های مختلف سنی، افزایش اعتماد به نفس در محیط مدرسه مطرح و بنا شد در سرفصل های آموزش آتی، والدین به فراخور سن کودکان خود به صورت مبسوط آموزش ببینند.

نیره سعادت نیا در ادامه با قدردانی از مساعدت مالی خیّرین گرانقدری که امکان برگزاری این گردهمایی را فراهم نمودند گفت: در پایان مراسم که با حضور دکتر دستجردی مدیرگروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت، رئیس اداره امور بیمارستان های معاونت درمان و جمعی از کارشناسان دست اندرکار معاونت درمان و مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن برگزار شد، اسباب بازی های ایمن و متناسب با سنین کودکان مبتلا به هموفیلی حاضر در مراسم اهدا شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *