0

کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری

کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
بازدید 15

وبدا؛ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب رتبه دوم کشور در هفدهمین دوره جشنواره آموزشی شهید مطهری شد.

به گزارش وبدا، دکتر محمدحسین اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در تشریح این خبر اظهار داشت: این دانشگاه موفق شد در حیطه “تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی” هفدهمین دوره جشنواره آموزشی شهید مطهری، رتبه دوم کشور را از آن خود کند.

وی عنوان فرایند دانش پژوهی آموزشی ارائه شده در این جشنواره را ” طراحی، اجرای ادغام یافته و ارزشیابی برنامه آموزشی ارتقا منش حرفه‌ای در دوره دستیاری تخصصی کودکان” بیان کرد.

دکتر اعرابی افزود: صاحب اصلی این فرایند دکتر معصومه رحیمی و همکاران فرایند مهندس فیروز خالدی، دکتر نسیم رحیمی، دکترفروغ درخشانی و دکتر فروزان گنجی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می باشند.

وی ادامه داد: در این فرآیند برنامه آموزشی ارتقا منش حرفه‌ای جهت دستیاران سال ۱ و ۲ دستیاری کودکان طراحی، اجرا و ارزشیابی گردید.

دکتر اعرابی خاطرنشان کرد: در این فرایند، حرفه‌ای گری با استفاده از روش های نوین آموزشی تدریس و مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گفته وی؛ هفدهمین دوره جشنواره کشوری شهید مطهری در ۶ حیطه شامل تدوین و بازنگری برنامه ­های آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه)، مدیریت آموزشی و رهبری آموزشی، یادگیری الکترونیکی و طراحی و تولید محصولات آموزشی برگزار گردید که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ارسال ۳ اثر در ۳ حیطه، در این جشنواره حضور یافت.

دکتر اعرابی خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه جشنواره­ آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرایندهای آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایندهای جدید به منظور ارتقاء آموزش پزشکی در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد.

در این مراسم با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مقامات کشوری، از دکتر معصومه رحیمی به عنوان صاحب اصلی فرایند ارائه شده از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد تجلیل به عمل آمد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *