0

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت استان به مناسبت روز ماما

پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت استان به مناسبت روز ماما
بازدید 22

شانزدهم اردیبهشت ماه روز جهانی ماما فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت ملی و تجلیل و قدرانی از خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه همکاران بزرگوار است.

با توجه به شعار امسال روز مامایی ((هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت ))بدون تردید توجه به سخت‌ کوشی توام با مسئولیت ‌شناسی این عزیزان ، در راستای ارتقای شاخصهای جمعیتی الگویی برای همه کسانی است که به خدمت صادقانه به مردم می ‌اندیشند و آن را لازمه تحصیل رضایت خدا می‌دانند.

جامعه مامایی به عنوان یکی از اعضای خانواده پزشکی کشور، به واسطه مهارت ، دانش ، ایثار ، اخلاص و معنویات خویش که همواره نوید بخش حیات ، نشاط و سلامت برای خانواده های ایرانی بوده و به ویژه با توفیقات چشمگیر و خدمات ارزنده در جهت تامین سلامت مادر و کودک و بقای نسل،مایه مباهات نظام سلامت به شمار می آیند.

لذا  این روز رو خدمت همه همکاران گرانقدر مامایی  شاغل در ستادهای سلامت خانواده و جوانی جمعیت و مراکز خدمات جامع سلامت که همواره  با ایثارگری های خود در امر خدمت رسانی به مادران و کودکان کشورمان کوشیده اید، تبریک  و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت ، سلامتی و شادکامی همکاران بزرگوار و خانواده های محترمشان را مسئلت داریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *