0

کارگران مهمترین ارکان توسعه و پیشرفت جامعه هستند

کارگران مهمترین ارکان توسعه و پیشرفت جامعه هستند
بازدید 20

” حجت الاسلام والمسلمین شهابی ” امام جمعه شهرستان بندرگز در مراسم تجلیل از نیروهای خدماتی و پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان بندرگز که به مناسبت روز کارگر در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی مرکز بهداشت برگزار شده بود با بیان اینکه کارگران مهمترین ارکان توسعه و پیشرفت جامعه هستند ؛ از زحمات کادر بهداشت بویژه نیروهای خدماتی و پشتیبانی این مرکز قدردانی کرد.

همزمان با روز جهانی کار و کارگر ،  از نیروهای شاغل در واحد خدمات و پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان بندرگز طی مراسمی با حضور امام جمعه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین واحدهای ستادی در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی مرکز بهداشت با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

” حجت الاسلام والمسلمین شهابی ” امام جمعه شهرستان بندرگز در این مراسم کارگران را یکی از مهمترین ارکان توسعه و پیشرفت هر جامعه ای  دانست و از کلیه کارکنان شبکه بهداشت و درمان بندرگز بویژه نیروهای خدماتی در راستای انجام امور محوله و تلاش در ارتقای سطح سلامت جامعه تقدیر کرد.

” دکتر میثم مروجی ” مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز هم نیروهای پر تلاش و پر افتخار مشاغل کارگری در شبکه بهداشت و درمان بندرگز را پشتیبان و بازوان نیروهای بهداشتی و درمانی در عرصه نظام سلامت عنوان کرد و افزود :  بدون حضور و کمک  نیروهای زحمت کش  خدماتی و پشتیبانی ، چرخه خدمت رسانی مختل شده و کارشناسان فنی بهداشتی در انجام امور محوله و ماموریت های خود با مشکل مواجه خواهند شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *