0

دعوت معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کلیه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه برای حضور در مراسم بزرگداشت مقام استاد

دعوت معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کلیه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه برای حضور در مراسم بزرگداشت مقام استاد
بازدید 16

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی از کلیه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه برای حضور در مراسم بزرگداشت مقام استاد دعوت نمود ؛

متن پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

اساتید و اعضای محترم هیات علمی

سلام و درود

در ایام پاسداشت مقام بلند معلم‌ از شما دعوت می کنم به همراه خانواده در مراسم بزرگ و صمیمانه “۲۰ اردیبهشت” حضور پیدا کنید و در محفلی سرشار از صفا، نوا و معنا و در فضای سرسبز “دانشکده پیراپزشکی”به مساعی استادان نمونه ارجی والا نهید.

بی گمان با حضور پر نور و سرورتان، همایشی بی آلایش و شبی خاطره انگیز رقم خواهد خورد که شادی و گرمای آن غبار ملال را از ذهن ها خواهد سِتُرد.

اگر اکنون دانشجویان به گذشته، آورده علمی و توفیق شاگردی شما افتخار می کنند بی گمان شما نیز به آتیه و آوازه آنان در آینده افتخار خواهید نمود.

ایران، کرمانشاه و این دانشگاه به یُمن کوشش، آموزش و پژوهش شما رشک دشمنان و اشک شوق دوستان را برمی انگیزد اگر و تنها اگر ما همه با هم و در سایه سار نظام اسلامی، چونان سالیان گذشته، تعامل را بر تقابل، تضارب را بر تعارض، جمع گرایی را بر خودمداری و منافع مردم را بر سود و سودای شخصی ترجیح دهیم و در یک کلام، تجلی تام و تمام عنوان”استاد نمونه” باشیم.

چشم انتظار و مشتاق آمدن و در جوار شما بودن هستیم.

وعده گاه ما:

فضای سبز دانشکده پیراپزشکی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳.

ساعت ۱۹.۳۰ تا ۲۲

دکتر سیاوش وزیری

معاون آموزشی دانشگاه

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *