0

چهاردهمین پرواز بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی

چهاردهمین پرواز بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
بازدید 25

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور خبر داد: روز یکشنبه چهاردهم مرداد ۱۴۰۳ بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به درخواست اورژانس پایگاه فضل به پرواز درآمد.

سیدحمید حسینی به وب دا گفت: پس از حضور کارشناسان اورژانس پایگاه فضل در محل فوریت و با توجه به مثبت بودن علایم سکته مغزی آقای ۶۰ ساله، به درخواست کارشناسان پایگاه فضل بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مامور امدادرسانی به بیمار فوق شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به در خطر بودن جان بیمار و همچنین زمان طلایی درمان، بیمار در پد فرود چکنه به بالگرد اورژانس هوایی نیشابور منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ادامه داد: بیمار فوق در نهایت در پد فرود فجر و توسط آمبولانس پایگاه ۶ شهری به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

سیدحمید حسینی در پایان خاطر نشان کرد: تیم عملیات اورژانس هوایی در چهاردهمین پرواز خود در سال ۱۴۰۳ با حضور ۵ نیروی عملیاتی برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی به این بیمار، ۴۴ دقیقه پرواز عملیاتی داشته است.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با زیر پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *