0

تمهیدات گسترده اورژانس استان تهران برای مراسم وداع با «شهدای خدمت»

تمهیدات گسترده اورژانس استان تهران برای مراسم وداع با «شهدای خدمت»
بازدید 82

به گزارش وبدا، محمد اسماعیل توکلی با بیان اینکه ناوگان اورژانس استان تهران از ساعات اولیه صبح فردا (چهارشنبه) تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت در مسیر تشییع پیکر پاک شهدا، مستقر هستند، افزود: پیش بینی می شود جمعیت زیادی از سوگواران در این مراسم حضور داشته باشند بنابراین جهت افزایش خدمت رسانی استقرار آمبولانس های هلال احمر، سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ، شهرسالم شهرداری تهران و مراکز خصوصی نیز پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: 143دستگاه آمبولانس، 14دستگاه اتوبوس آمبولانس، 75 دستگاه موتورلانس، دو دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی سیار و 20 دستگاه خودروی فرماندهی در قالب بیش از 500 کارشناس عملیاتی در این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.
توکلی با بیان اینکه هماهنگی لازم با معاونان درمان دانشگاه های علوم پزشکی جهت آماده باش بیمارستان ها و مراکز درمانی صورت پذیرفته است، ادامه داد: مرکز هدایت عملیات بحران(EOC)، مرکز ارتباطات (دیسپچ) و پایگاه های اورژانس استان تهران در اطراف مسیر برگزاری مراسم نیز در حالت آماده باش کامل هستند.
رئیس اورژانس استان تهران از حضور اورژانس دونده در این مراسم خبر داد و افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه نیاز احتمالی به خدمات فوریت های پزشکی می‌توانند با شماره ۱۱۵ تماس برقرار کرده و یا به اکیپ‌ های مستقر در مراسم مراجعه کنند.
به گفته وی همچنین نیروها و آمبولانس های اورژانس استان تهران جهت ارائه خدمات به افراد حاضر در مراسم وداع امشب با شهدای خدمت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) حضور دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *