0

داوران کودک دانش کافی برای انتخاب فیلم‌ها را دارند

داوران کودک دانش کافی برای انتخاب فیلم‌ها را دارند
بازدید 6

صدیقه چگونیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طول جشنواره به منظور بالا بردن سطح دانش هنری و آشنایی بیشتر با هنر سینما جلساتی با حضور هنرمندان مطرح همچون علیرضا خمسه و ایرج طهماسب در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود که در این جلسات به انتقال تجربه و دانش سینما به داوران توسط هنرمندان صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است داوران در تمام فعالیت‌های جشنواره حضور داشته باشند، گفت: برنامه داوران امسال به صورت یک روز تماشای فیلم و داوری و یک روز حضور در جلسات آموزشی و شرکت در برنامه‌های جنبی پیش بینی شده که این برنامه‌ریزی باعث شور و نشاط بیشتر در بین داوران شده است.

دبیر کمیته داوران سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان گفت: با توجه به آزمون داوری و انتخاب افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کردند، داوران دارای دانش کافی برای انتخاب و اظهار نظر در مورد فیلم‌ها هستند.

وی ادامه داد: برای تداوم ارتباط با داوران در طول سال برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت بازیگری، کارگردانی، فیلم شناسی از اهداف بلند مدت این کمیته، ویژه منتخبان داوران است که پس از پایان جشنواره این کارگاه‌ها برنامه ریزی و فراخوان آن اعلام می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *