0

لزوم بازسازی و نوسازی برخی از خطوط تولید تجهیزات پزشکی

لزوم بازسازی و نوسازی برخی از خطوط تولید تجهیزات پزشکی
بازدید 9

 
به گزارش وبدا، دکتر جلیل سعیدلو در آیین افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی ایران مد، گفت: ایران مِد امسال از نظر کمّی و کیفی نسبت به ایران مد سال گذشته بهبود یافته است و زیرساخت‌های شهر آفتاب نیز برای برگزاری نمایشگاه ‌های بین ‌المللی مطلوب و در سطح استانداردهای جهانی است.
 
وی با بیان اینکه ایران مِد فرصتی است که محصولات وارداتی و تولیدی در کنار هم ارائه و با یکدیگر مقایسه شوند، بر لزوم حفظ سرمایه های ملی در حوزه تولید و تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی، تاکید کرد.  
 
وی در ادامه بر ضرورت رفع چالش ها و مشکلات تولیدکنندگان داخلی، تاکید و عنوان کرد: باید به مطالبات شرکت های تولیدکننده و تامین کننده تجهیزات پزشکی رسیدگی شود تا به جایگاه واقعی خود در منطقه و خاورمیانه برسند. بدین منظور باید در سیاستگذاری ها تجدید نظر شده و اولویتِ تولید، نه فقط در کلام، بلکه به صورت عملی نمود پیدا کند. 
 
دکتر سعیدلو با انتقاد از قطعی برق واحدهای تولیدی در تابستان و قطع گاز آنها در زمستان، تصریح کرد: هنگامی که صحبت از حمایت می‌ شود، اولویت با تولید است، اما هنگامی که بحث تامین انرژی می ‌شود، تولیدکننده در انتهای زنجیره قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: بابت این مساله از همین امروز باید چاره اندیشی شده و شرایط لازم فراهم شود. چراکه سلامت و درمان استمرار دارد و پشتیبانی از سلامت و درمان هم باید مستمر باشد. 
 
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی ایران با تاکید بر لزوم بازسازی و نوسازی خطوط تولید، تاکید و بیان کرد: برای تولید تجهیزات پزشکی با کیفیت، نیاز است که خطوط تولید به روز شوند، پیشنهاد می کنم از ارز ترجیحی در این زمینه استفاده شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *