0

ایجاد باور عمومی نسبت به محصولات سلامت محور ایرانی با برگزاری نمایشگاه های دارو و تجهیزات پزشکی

ایجاد باور عمومی نسبت به محصولات سلامت محور ایرانی با برگزاری نمایشگاه های دارو و تجهیزات پزشکی
بازدید 5

دکتر علی آقا محمدی در بازدید از نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی( ایران مد) در گفتگو با خبرنگار وبدا، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های مختلف حوزه دارو و تجهیزات پزشکی می تواند علاوه بر توسعه صادرات، به ایجاد باور عمومی نسبت به کیفیت بالای محصولات ایرانی و پذیرش آنها در بازار منجر شود.  نمایشگاه ها، می‌تواند به رشد و توسعه این صنعت کمک کند و در نهایت، منجر به ایجاد یک باور عمومی نسبت به محصولات ایرانی و پذیرش آنها در بازار شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه باتوجه به اهمیت نمایشگاه‌ها در صنعت و بازار، محصولات و ظرفیت‌های موجود نمایشگاه‌ها می‌توانند به تشکیل بازار و ترغیب شرکت‌ها برای تولید محصولات جدید کمک کنند، افزود: نمایشگاه ایران مِد امسال نسبت به سال گذشته از گستردگی و کیفیت بهتری برخوردار است و محصولات جدیدی در آن عرضه شده که نشان‌دهنده پیشرفت در این حوزه است.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نمایشگاه باید فضایی استاندارد و مناسب برای آشنایی با محصولات جدید فراهم کند،گفت: برگزاری چنین رویدادی می‌تواند به افزایش فروش شرکت‌ها منجر شود و افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی در میزان فروش شرکت های حاضر در این نمایشگاه، نشان‌دهنده موفقیت آن است.

آقا محمدی با اشاره به تأثیر مثبت نظرات کارشناسی پزشکان در اعتمادسازی برای مصرف‌کنندگان محصولات سلامت محور ایرانی، تاکید کرد: این نظرات می‌تواند به پذیرش بیشتر محصولات ایرانی کمک کند.

نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی( ایران مِد ۲۰۲۴) که در نمایشگاه شهر آفتاب از ۱۹ مهر ماه به مدت چهار روز آغاز شده، امروز یکشنبه ۲۲ مهر ماه به کار خود پایان می‌دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *