0

آمادگی کامل وزارت بهداشت برای کمک به مردم فلسطین و لبنان

آمادگی کامل وزارت بهداشت برای کمک به مردم فلسطین و لبنان
بازدید 5

به گزارش وبدا، دکتر رئیسی ضمن ابراز همدردی با مردم غزه و فلسطین اظهار داشت: دکتر ظفر قندی، وزیر بهداشت سلام گرم خود را به مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام داشته و آمادگی کامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را جهت کمک به مردم غزه و فلسطین اعلام کردند. 
 
دکتر رئیسی یکی از مشکلات موجود برای کمک به مردم فلسطین را  عدم دسترسی به اراضی اشغالی و ارسال کمک به آنجا عنوان کرد.
 معاون بهداشت وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد که کشورهای مسلمان با اتحاد‌، اقدامات عملی، نه فقط حرف برای مردم مظلوم غزه و فلسطین انجام دهند.
 
دکتر زیاد سفیر فلسطین در قطر در این دیدار، گفت: ایران همیشه و طی تاریخ در کنار مردم فلسطین بوده است و این موضوع به مثابه میراث بین مردم ایران و فلسطین شده است. ارتباطات ایران و فلسطین بسیار عمیق بوده و از حمایت ها و کمکهای جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنیم.
 
وی تاکید کرد: با وجود تمام موانع، کمکها توسط سازمان های بین المللی از جمله سازمان جهانی بهداشت، یونیسف و صلیب سرخ در حال انجام است و انشالله آینده برای مردم فلسطین خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *