0

بازدید از امکانات و افتتاح چندین پروژه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

بازدید از امکانات و افتتاح چندین پروژه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
بازدید 11

به گزارش وبدا، دکتر مسعود حبیبی، دیروز شنبه 29 مهرماه در آیین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در سالن مدافعان حرم اردبیل، مأنوس بودن با قرآن را افتخار بزرگی دانست و اظهار داشت: هر چقدر با قرآن مأنوس باشیم مشکلات فردی و اجتماعی ما کمتر می شود و براساس فرمایش مقام معظم رهبری، اگر قرآن در دل ما و زندگی ما وجود داشته باشد شاهد هیچ بن بستی در زندگی و جامعه نخواهیم بود.

وی ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار گفت: این شهید بزرگوار به عنوان اسطوره مردم فلسطین تا آخرین لحظه شهادت در آرمان ها و اهداف خود ثابت قدم بود و برای همه مسلمانان جهان این یادگاری را از خود به جا گذاشت.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: رزمندگان و مبارزان فلسطین و غزه و حزب الله لبنان همان کسانی هستند که راه امام حسین علیه السلام را دنبال می کنند و رژیم نژادپرست صهیونیستی گمان کرد با شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، یحیی سنوار و شهدای جبهه مقاومت می تواند این نهضت آزادی بخش را خاموش کند در حالیکه این خون ها و پایداری ها باعث شعله ورشدن این نهضت شده و همه جهانیان به ذات پلید صهیونیست‌ها پی برده اند.

دکتر حبیبی با بیان اینکه ما دانشگاهیان وظیفه داریم در زمینه های مختلف انسجام و همدلی و وفاق قوی تری داشته باشیم و دانشجویان و جوانان قرآنی در این زمینه می توانند موثر باشند، به نقش مهم انجمن های علمی دانشجویی در پژوهش های قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به عمق قرآن و مأنوس بودن با معارف قرآن از جمله اقداماتی است که می توانیم انجام بدهیم و انجمن های علمی دانشجویی نیز می توانند با پژوهش های قرآنی در این راستا حرکت کنند.

در این مراسم دو کتاب ” کار برای خدا دلسردی ندارد” در خصوص اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه و ” ره آورد” پیرامون گزارش عملکرد معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رونمایی و از برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تجلیل شد.

افتتاح طرح های فرهنگی و دانشجویی

سالن پرورش اندام مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص)، اولین مرکز فرهنگی قرآن و عترت بیمارستانی مدافعان سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) و خوابگاه متأهلی ریحانه در قالب ۱۰ سوئیت دوخوابه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور دکتر مسعود حبیبی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افتتاح شد.

وی همچنین از معاونت فرهنگی و دانشجویی و سالن تربیت‌بدنی و همچنین سرای دانشجویی دخترانه شهید رئیسی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بازدید و در نشست صمیمی سه ساعته با دانشجویان این دانشگاه به پرسش های آنها پاسخ گفت و با اشاره به نقش مهم دانشجویان در فضای دانشگاه، تأکید کرد: می خواهیم از توان و ظرفیت دانشجویان که دارای ابتکار و خلاقیت هستند و انگیزه و خرد جمعی دارند، استفاده کنیم چرا که ایمان داریم دانشجو محوری، رکن موفقیت است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *