0

پیام تسلیت دکتر ظفرقندی در پی شهادت پزشک جبهه مقاومت دکتر حیدری

پیام تسلیت دکتر ظفرقندی در پی شهادت پزشک جبهه مقاومت دکتر حیدری
بازدید 4

 
به گزارش وبدا، متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم رب الشهدا
من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر
 
شهادت دکتر علی حیدری، پزشک خدوم، انساندوست، جان‌برکف، شجاع، فهیم و نجیب، پس از ۳۳ سال طبابت و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط ایران و سال‌ها خدمات پزشکی در لبنان، به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی که برخلاف مقررات جهانی از جمله کنوانسیون ژنو در حمایت از کادر سلامت است، موجب تألم و تأثر شدید شد.
 
هدف گیری عامدانه این طبیب مهاجر در هنگام عزیمت برای مداوای مجروحان در استان نبطیه، توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونی، بار دیگر ضرورت توقف فوری جنایات بی‌شمار آنها را به دنیا نشان می‌دهد.
 
ضایعه شهادت این پزشک نمونه و ایثارگر و مجاهد فی‌ سبیل‌الله را به همسر، فرزندان، برادران گرامی‌اش، دوستان و جامعه پزشکی ایران و لبنان تسلیت می‌گویم و علو درجات روح بزرگش را، از خداوند منان مسئلت دارم.
 
گفتنی است، شهید دکتر علی حیدری، پزشک متعهد از مدتی قبل بنا به وظیفه انسانی و اسلامی خود برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی در بیروت مستقر بود که در جریان حمله وحشیانه صهیونیست ها به جمع یاران و همرزمان شهیدش در دفاع مقدس پیوست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *