0

اعلام آمادگی متخصصان طب ایرانی برای اجرای سیاست‌های کلان کشور

اعلام آمادگی متخصصان طب ایرانی برای اجرای سیاست‌های کلان کشور
بازدید 6

به گزارش وبدا، دکتر نفیسه حسینی یکتا، از برگزاری موفق نشست هم‌اندیشی اعضای هیات علمی طب ایرانی، داروسازی سنتی و تاریخ پزشکی کشور خبر داد.
وی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت حداکثری اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در این نشست سه روزه، اظهار کرد: در این نشست چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی طب ایرانی و داروسازی سنتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که این مباحث شامل محورهای متعددی از جمله آموزش، پژوهش و درمان بود و در انتها نیز راهکارهای تخصصی توسط اعضای حاضر پیشنهاد شد.
مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای دانشکده‌ها و گروه‌های طب ایرانی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: برای هر یک از دانشکده‌ها و گروه‌های تخصصی ماموریت‌هایی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش در بازه یک‌ساله، به اهداف تعیین‌شده دست یابند.
دکتر حسینی یکتا به قرائت بیانیه پایانی نشست اشاره کرد و افزود: در این بیانیه محورهای متعددی از جمله حمایت و همدردی با مردم مظلوم غزه و لبنان، همچنین اعضای هیات علمی آمادگی خود را برای اجرای سیاست‌های کلان کشور، همچون سیاست‌های جمعیتی، اعلام نموده و ضمن تاکید بر توسعه منطقی و روشمند طب ایرانی، در راستای تحقق این اهداف با یکدیگر هم‌پیمان شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *