0

بازداشت جاعل اسکناس، کارت پایان خدمت و گواهینامه در تهران!

بازداشت جاعل اسکناس، کارت پایان خدمت و گواهینامه در تهران!
بازدید 28

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: تیم عملیات کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب با انجام رصدهای اطلاعاتی یک جاعل سابقه‌دار را که اقدام به جعل اسناد و مدارک و حتی اسکناس کرده بود، مورد شناسایی قرار داد. 
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، با هماهنگی مقام قضائی قضائی  تیمی از ماموران به صورت نامحسوس اقدام به شناسایی و تعقیب و مراقبت سوژه کردند و این فرد را در حالی که قصد داشت مدارک و اسکناس های جعلی را تحویل یکی از مشتریان خود دهد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 
رئیس  پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از متهم، گفت: ماموران از متهم ۱۱ فقره کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی جعلی را کشف و ضبط کردند. همچنین مبلغ یک‌صد و ۴۶ میلیون ریال اسکناس جعلی در قالب تراول یک میلیون ریالی و پانصد هزار ریالی نیز از این فرد کشف شد.
قاسم‌پور با اشاره به این که مجرم در قبال خریداری اجناس، اسکناس های تقلبی پرداخت کرده بود، خاطرنشان کرد: مجرم به ۵۰ فقره جعل مشابه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی معرفی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *