0

زلزله ۴.۵ ریشتری کرمان خسارتی نداشت

زلزله ۴.۵ ریشتری کرمان خسارتی نداشت
بازدید 28

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  رضا فلاح بیان کرد: در پی این حادثه سه تیم امدادونجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.
وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند.
همچنین دکترسید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان به ایسنا گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر مصدومیت فرد ناشی از زلزله نداشتیم. وی بیان کرد: سه تیم ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شده است.
صابری تصریح کرد: پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهداد، اندوهجرد و سیرچ که به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شده‌اند تاکنون موردی از مصدومیت گزارش نکرده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان دقایقی قبل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به گستردگی منطقه شهداد، تیم‌های ارزیاب از سه تیم با مشارکت خانه‌های هلال به پنج تیم ارتقا یافت. وی افزود: در ارزیابی که در ١٠ روستا توسط نیروهای هلال احمر انجام شده، خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشته است.
حمید سالخورده مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زلزله چهار و نیم ریشتری بعداز ظهر امروز در نزدیکی سیرچ رخ داده و بلافاصله تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شدند. وی ادامه داد: مردم اندوهجرد و شهداد این زمین لرزه را احساس نکرده‌اند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان تاکید کرد: طبق بررسی‌های انجام شده خوشبختانه این زمین لرزه هیچ خسارت جانی و مالی در بر نداشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *