0

پیام تبریک سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
بازدید 20

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور متن پیام به شرح ذیل است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
و هو الشّهْر الّذی فرضْت صیامه علیّ و هو شهْر رمضان الّذی أنْزلْت فیه الْقرْآن هدًى للنّاس و بیّناتٍ من الْهدى و الْفرْقان
 
 
فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کنیم و در تمامی ثانیه های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.
 
ماه رمضان، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشکهای شوق برای درک زیباترین لحظه ی حیات انسانی و زمانی برای شکرگزاری، کمک به نیازمندان و قرب الهی است، خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت در این ماه مبارک را در مدت میهمانی بر روی این کره خاکی به ما بخشید.
 
باشد که در پرتو الطاف خداوند جهانیان، در لحظات مغفرت و مرحمت این ماه عزیز، کاری کنیم که خود و خدای خود را بهتر شناخته و بیش از پیش در راه ارائه خدمات صادقانه و بی منت به مخلوقات خداوند در جهت ارتقای سلامتی آنان قدم برداریم.
 
سازمان دامپزشکی کشور به نوبه خود فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه عبادت های عاشقانه، نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به تمامی مسلمانان جهان ، علی‌الخصوص کارمندان این سازمان که با زبان روزه توفیق خدمت به خلق خدا را دارند تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و بهره مندی از فیوضات عظیم آن را مسئلت دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *