0

پیام تبریک معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
بازدید 31

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور متن پیام دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر به شرح ذیل :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«الْحمْد للّه علی ما هدانا، وله الشّکْر علی ما أوْلانا»
 
عید فطر، هنگامه ی شادمانی مومنانی  است که در ماه نزول قرآن،  با قلوبی مملو از خضوع و عشق، به عبادت باریتعالی پرداخته، هر شب را به شوق برخورداری از فیض سحر و هر روز را در انتظار لحظات روحانی و پربرکت افطار به پایان رسانده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود برپا کرده اند.
 
اکنون  پس از پشت سر گذاشتن ماه بندگی و عبودیت، با دست هایی رو به آسمان، از پروردگار متعال می خواهیم، روز فطر را بر ما عیدی مبارک و خجسته بگرداند و آن را از بهترین روزهایی قرار دهد که بر ما گذشته است.
 
فطر، تجلی شکوه فطرت و ابراز بندگی است که برگزیدگان حریم دوست را به پاداش حضور مؤمنانه در ضیافت‌الله فرا می‌خواند.
 
ان‌شاءالله به برکت آثار معنوی ماندگار صیام‌الله و مدد خداوند متعال، ملّت شریف، مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با اتکاء به نیروهای عظیم معنوی و مادی در حرکت تکاملی و متعالی خویش موفق باشند. همچنین از درگاه یگانه صاحب جود و جبروت برای مردم متدین ایران اسلامی و تمامی مسلمانان جهان، وحدت، صلح، سلامت ،رفاه، پیشرفت، آرامش و امنیت روز افزون و سربلندی خواستاریم.
 
همچنین از پیشگاه خداوند باری‌تعالی فرج آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، توفیق خدمت جهادی و  شادکامی روز افزون یکایک ملّت شریف و فهیم را استدعا دارم.
 
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه مبارک رمضان و  تبریک عید سعید فطر به عموم مردم به ویژه همکاران گرانقدر خود در سراسر کشور و جامعه هدف تحت پوشش، توفیق استمرار خالصانه بندگی پروردگار متعال و مهربانی و همدردی با بندگان نیازمند او را  از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.
 
دکتر مجتبی نوروزی
معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور
۲۹ رمضان ۱۴۴۵

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *