0

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد
بازدید 18

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، دکتر برائی نژاد ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در سفر به یاسوج ،با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با دکتر شاهینی؛ رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
 
 در این دیدار که مدیرکل ، معاون توسعه و رئیس طرح و برنامه دامپزشکی استان نیز حضور داشتند ؛ دکتر برائی نژاد با ارائه گزارش مبسوطی به فعالیت های خطیر سازمان دامپزشکی کشور در بحث امنیت غذایی و تامین بهداشت عمومی پرداخت و گفت :
 ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انتظار می رود کما فی السابق تداوم و توسعه همکاری ها و جذب اعتبارات دامپزشکی  مدنظر قرار گرفته و در این مسیر ، مجموعه دامپزشکی را همراهی نمایند.
 
دکتر شاهینی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تمجید از فعالیت های حیاتی  سازمان دامپزشکی کشور گفت : حوزه دامپزشکی  رسالت خطیر تامین بهداشت عمومی و بویژه امنیت غذایی  را در جامعه بر عهده دارد و در این عرصه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جهت تعاملات بین بخشی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
در این دیدار که با هدف تداوم و توسعه همکاری ها و جذب اعتبارات صورت گرفت،در خصوص مسائل اعتبارات ، تامین نیروی انسانی و نیازهای خودرویی  اداره کل دامپزشکی استان،  بررسی و تبادل نظر گردید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *