0

پایداری پوشش ارتباطی استان بوشهر در زمان برگزاری انتخابات

پایداری پوشش ارتباطی استان بوشهر در زمان برگزاری انتخابات
بازدید 26

علی سملیان به خبرنگار مهر گفت: با توجه به لزوم استفاده از بستر زیرساخت مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، تمامی عوامل اجرایی از جمله قسمت‌های فنی و پشتیبانی، قبل از فرایند برگزاری انتخابات تا پایان آن در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.
وی بیان کرد: طی جلسات مکرر مجموعه مدیران و کارکنان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و آماده باش تیم‌های فنی در مراکز و ایستگاه‌های ارتباطی سبب شد، بدون هیچ مشکل ارتباطی در استان بوشهر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اضافه کرد: تشکیل و استقرار اکیپ‌های فنی برای رفع هرگونه خرابی در ایستگاه‌های ارتباطی، ایمن‌سازی شبکه، افزایش پهنای باند و ظرفیت شبکه‌ها برای پاسخگویی به نیازهای انتخاباتی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
سملیان افزود: رصد و پایش (مانیتورینگ) به صورت لحظه‌ای در شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت مخابرات منطقه بوشهر، از صبح روز ۱۱ اسفند تا ساعات پایانی انتخابات، انجام شد.
مدیر کل ارتباطات خاطرنشان کرد: تعامل مؤثر با اداره برق به جهت پایداری و تأمین برق مراکز حساس ارتباطی صورت گرفت که موجب پایداری در شبکه ارتباطاتی استان شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *