0

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه تشریح کرد:

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه تشریح کرد:
بازدید 24

دکتر محمد جواد مقسمی مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه  در مصاحبه  اختصاصی با وبدای دانشگاه گفت : در ایام نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۶۴ پایگاه اورژانس در سراسر استان آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و مردم عزیز استان می باشند.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در ادامه اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ماه لغایت ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سطح استان فعال بوده که در طول این مدت ۳۹ پایگاه اورژانس جاده ای و ۲۵ پایگاه  اورژانس  شهری یک دستگاه امداد هوایی و تعداد ۱۸۲ نیروی عملیاتی اورژانس به صورت روزانه ارائه خدمت می دهند.

دکتر مقسمی  همچنین  بیان داشت:۶۷ دستگاه آمبولانس و ۴۵ دستگاه آمبولانس پشتیبان، دو دستگاه اتوبوس اورژانس و ۴ دستگاه موتور لانس نیز در این طرح در حالت آماده باش می باشد.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی در ادامه از ایجاد دو پایگاه سلامت نوروزی  ویژه مسافرین در غرب (نوکنده) و شرق استان (تنگراه) خبر داد و اظهار امیدواری کرد با بکارگیری همه امکانات شاهد کمترین تلفات جاده ای در ایام نوروز ۱۴۰۳ در استان باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *