0

پایگاه‌های جشن نیکوکاری در کردستان برپا شد

پایگاه‌های جشن نیکوکاری در کردستان برپا شد
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر؛ پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری، ظهر پنج شنبه در میادین شهرهای مختلف استان کردستان از جمله میدان آزادی سنندج برپا شد.
مدیرکل کمیته امداد کردستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری از اهداف مراسم جشن نیکوکاری است که هر ساله در آستانه سال نو برگزار می‌شود.
رضا طوسی، بیان کرد: در این مراسم هر ساله مردم نیک اندیش استان و خیرین و نیکوکاران دستگیر نیازمندان می‌شوند و با کمک‌های خود زمینه کمک به این افراد را فراهم می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: سال گذشته حدود ۱۱ میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شد که با برنامه‌ریزی لازم تا قبل از پایان سال و آغاز سال جدید به دست نیازمندان رسید.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز مراسم جشن نیکوکاری طی سه روز برگزار می‌شود که امروز در میادین سطح شهر، فردا در مصلاهای نماز جمعه و روز یکشنبه نیز در تمام مدارس استان پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *