0

پدر خوشنویسی خرم‌آباد درگذشت

پدر خوشنویسی خرم‌آباد درگذشت
بازدید 47

به گزارش خبرگزاری مهر، استاد «محمدصادق سیف» پدر خوشنویسی خرم‌آباد در سن ۸۸ سالگی درگذشت.
در این راستا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی درگذشت پدر خوشنویسی خرم‌آباد استاد «محمدصادق سیف» را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت اندوه‌بار پیش‌کسوت هنر فاخر خوش‌نویسی و از نخستین بنیان‌گذاران انجمن خوش‌نویسان خرم‌آباد، استاد محمدصادق سیف، موجب تألم و تأثر فراوان شد.
هنرمندان، تجلی معنویت و زیبایی هستند و فقدان آنها اندوهی حسرت‌بار؛ استاد سیف از مفاخر هنر خرم‌آباد و نسل هنرمندان اصیل خطه لرستان بود که در مکتب بزرگان خوش‌نویسی پرورش‌یافته و عمر بابرکت خود را با عشق و هنر درهم‌آمیخته بود.
بدون تردید نام و یاد استاد سیف و ترکیب حُسن خلق و سعه‌صدر او همچون ترکیبات زیبای خوش‌نویسی، همیشه در خاطره جامعه هنری استان جاودانه خواهند ماند.
اینجانب درگذشت هنرمند گران‌قدر، محمدصادق سیف را به خانواده ارجمندش و جامعه هنری لرستان تسلیت می‌گویم و برای این هنرمند زنده نام و زنده‌یاد علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *