0

آماده باش آتش نشانان کرج برای تأمین ایمنی راهپیمایی روز قدس

آماده باش آتش نشانان کرج برای تأمین ایمنی راهپیمایی روز قدس
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد یساولی گفت: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز جهانی قدس، ضمن آماده باش همیشگی ایستگاه‌های آتش نشانی و ناوگان خودرویی و آتش نشانان، ۲۴ آتش نشان در هشت نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی با استقرار هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی از ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین ماه تا پایان مراسم آماده خدمت رسانی هستند.
وی مطرح کرد: مردم شهیدپرور کرج از مسیر میدان شهدا تا مصلای امام خمینی (ره) کرج و مردم مهرشهر از مسیر بلوار امام خمینی (ره) (ارم)، ابتدای خیابان چهارم شرقی به سمت مصلای مهرشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و سازمان آتش نشانی کرج نیز مانند سال‌های گذشته تمام تلاش و توان خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی به کار می‌گیرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا دارم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریع حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر راهپیمایی اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *