0

آمادگی کامل پلیس ملایر برای تأمین امنیت دور دوم انتخابات مجلس

آمادگی کامل پلیس ملایر برای تأمین امنیت دور دوم انتخابات مجلس
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد ساکی با اشاره به برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه در این شهرستان به منظور انتخاب دومین نماینده شهرستان ملایر و اهمیت و حساسیت این دوره، بیان داشت: با تمام توان امنیت انتخابات را فراهم خواهیم کرد.
وی افزود: مقوله مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی در برگزاری انتخابات تاکید شده و عوامل انتظامی با تمام توان تلاش خود را برای برقراری امنیت خواهند کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه پلیس با هر نوع تخلف انتخاباتی برابر با مقررات برخورد خواهد کرد تصریح کرد: انتظامی شهرستان ملایر همانند دوره اول انتخابات با برنامه ریزی های صورت گرفته همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام را اندیشیده و تلاش خواهیم کرد که این دور از انتخابات نیز در سلامت کامل برگزار شود.
ساکی در خاتمه ضمن دعوت مردم به شرکت پرشور در انتخابات بیان داشت: قطعاً با همکاری، همیاری و همراهی عموم مردم ولایی و همیشه همراه شهرستان این دوره از انتخابات نیز به نحو احسن انجام خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *