0

نجات جان مادر با تصمیم گیری به موقع و انجام عمل جراحی حساس در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه

نجات جان مادر با تصمیم گیری به موقع و انجام عمل جراحی حساس در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه
بازدید 33

به گزارش وبدا، دکتر فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت: بیمار خانمی 25 ساله بود که به علت خونریزی غیرطبیعی پس از زایمان، در حالت وخیمی قرار گرفته بود و در صورت اعزام مادر به زاهدان، امکان از دست رفتن وی تا رسیدن به اتاق عمل، وجود داشت.
وی ادامه داد: تیم جراحی شامل سرکار خانم دکتر جوادزاده متخصص زنان و آقای دکتر حاجی غفوری متخصص جراحی عمومی، در یک جراحی دشوار و حساس عمل هیسترکتومی (برداشتن رحم) را برای اولین بار در میرجاوه برای این مادر انجام دادند و ناجی جان مادر شدند.
رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه افزود: بانوان به دلایل مختلفی از جمله سرطان، عفونت، افتادگی رحم، چسبندگی جفت و دیگر دلایل ممکن است نیاز به عمل هیسترکتومی داشته باشند که هر یک روش های جراحی متفاوتی دارد.
وی عنوان کرد: در بیمارستان 32 تختخوابی دارالشفا میرجاوه در حال حاضر 34 متخصص و پزشک عمومی مشغول ارائه خدمات به مرزنشینان غیور میرجاوه هستند.
دکتر دهمرده با بیان اینکه ارائه خدمات تخصصی در شهرستان مرزی میرجاوه در راستای تحقق در عدالت و خدمات ارزنده نظام سلامت کشور برای مرزنشینان است عنوان کرد: در حال حاضر کلینیک های داخلی، عفونی، قلب، چشم، زنان و اطفال، جراحی در این بیمارستان فعال است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *