0

اورژانس خط مقدم بهداشت و درمان است

اورژانس خط مقدم بهداشت و درمان است
بازدید 32

به گزارش وبدا، دکتر سعید کریمی در آیین بدرقه راهیان سلامت نوروزی اورژانس کشور در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت، گفت: کادر اورژانس ایثارگرانه و فقط با یک تماس تلفنی از سوی بیمار یا همراهانش، ماموریت های سختی را انجام می دهند که قابل تقدیر است.
 
وی با بیان این‌که معاونت درمان وزارت بهداشت حامی و پشتیبان اورژانس است، اظهار کرد: واحد اورژانس در بسیاری از دانشگاه های علوم پزشکی کشور زیر مجموعه معاونت درمان دانشگاه است.
 
معاون درمان وزارت بهداشت بیان داشت: اورژانس نیاز به حمایت مالی دارد و از ابتدای امسال معاونت درمان با همراهی معاونت پشتیبانی وزارت بهداشت ۶۰۰ میلیارد تومان به این مجموعه کمک  کرده است و امیدواریم با تحقق سهم اورژانس از درآمدهای اختصاصی بیمارستان ها، بتوانیم در جهت رفع مشکلات اورژانس بکوشیم.
 
دکتر کریمی در پایان تاکید کرد: دستورالعمل طرح سلامت نوروزی به بیمارستان ها ابلاغ شده و این مراکز در تعطیلات نوروز باید کاملا آماده باش باشند و امیدواریم با کمک اورژانس شاهد کمترین عوارض سلامتی برای مسافران در نوروز باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *