0

بازدید سرزده وزیر بهداشت از بیمارستان بهارلو تهران

بازدید سرزده وزیر بهداشت از بیمارستان بهارلو تهران
بازدید 47

به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در این بازدید که در چهارمین روز از سال جدید و نهمین روز از طرح سلامت نوروزی انجام گرفت، از بخش‌های مختلف این بیمارستان همچون اورژانس و اتاق‌های عمل بازدید کرد و در جریان روند خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.
 
دکتر عین اللهی همچنین ضمن گفتگو با بیماران و همراهان آنان، از تلاش‌های کادر سلامت این بیمارستان در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.
 
بیمارستان بهارلو که در منطقه جنوب غرب تهران واقع شده است، سال ۱۳۱۸ در ۱۱ هزار متر زمین با زیربنای ۲۲ هزار متر مربع تاسیس شده و ۳۳۰ تخت فعال داشته و از بیمارستان های جنرال و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می‌شود که ضریب اشغال تخت های این بیمارستان حدود ۹۰ درصد است.
 
در این بازدید دکتر قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حکمت رییس بیمارستان بهارلو و پاک آیین دستیار رسانه‌ای وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت دکتر عین اللهی را همراهی کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *