0

مشهد میزبان اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور داوران بین‌المللی و کشوری

مشهد میزبان اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور داوران بین‌المللی و کشوری
بازدید 87

به گزارش وبدا، دانشگاه علوم پزشکی مشهد میزبان اختتامیه بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری است.
مهدی کاظمی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، با اعلام این خبر گفت: اداره قرآن و عترت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علاوه بر برگزاری بخش های دانشگاهی جشنواره مذکور، برگزار کننده مرحله نهایی داوری تمامی بخش های بیست و هشتمین جشنواره قران و عترت شرکت کنندگان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و میزبان اختتامیه جشنواره است.
وی همچنین افزود: هم اکنون داوری بخش آوایی در ۱۷ رشته بین نفرات اول دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور به تفکیک خانم و آقا، در هر سه گروه اساتید ، دانشجویان و کارکنان، بخش پژوهشی در ۴ رشته، بخش فن‌آوری و تولیدات رسانه‌ای در ۵ رشته، بخش ادبی در ۵ رشته ، بخش هنری در ۸ رشته و بخش بین الملل در ۱۵ رشته، در حال انجام است.
کاظمی در ادامه بیان کرد: اداره قرآن و عترت دانشگاه در جهت ارتقاء کیفیت سطح داوری از حضور داوران سطح کشوری و بین المللی برای این مرحله دعوت کرده است.
مدیر امور فرهنگی همچنین از داوری مجموعه آثار حجمی بخش های مزبور جشنواره توسط اداره قران وعترت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد و افزود: این آثار در حال داوری است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *