0

ضرورت رصد و نظارت بر تحقق تدریجی سیاست های مقام معظم رهبری در نظام سلامت

ضرورت رصد و نظارت بر تحقق تدریجی سیاست های مقام معظم رهبری در نظام سلامت
بازدید 18

به گزارش وبدا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی میراحمدی در مراسم راه اندازی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت در تالار شهید سلیمانی، گفت: رصد و نظارت دفتر نمایندگی رهبری در ستاد وزارت بهداشت بر تحقق سیاست های رهبری در نظام سلامت، یکی از مهم ترین وظایف این دفتر خواهد بود.
وی با بیان این که خدا را شاکرم که توفیق خدمت در مجموعه بزرگ سلامت را به من اعطا کرد، اظهار داشت: در ابتدای سخن علو درجات را برای شهدای سلامت خواستارم و برای مجاهدان بهداشت و درمان کشور آرزوی توفیقات بیشتر دارم.
نماینده مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، اقدام در جهت تاسیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت را مصداق حدیث پیامبر دانست که فرموده است «کسی که یک بنیان و سنت خوبی پایه ریزی را کند، آثار و برکات آن برایش ثبت خواهد شد» .
حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی گفت: دفتر نمایندگی رهبری در ستاد وزارت بهداشت در تداوم برکات شجره طیبه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاسیس می شود.
 وی با بیان این که خود را سرباز نظام و رهبری می دانم، ابراز داشت: نهاد نمایندگی رهبری از زمان تاسیس، انتظارات فراوانی را در نظام آموزش عالی ایجاد کرده و چون منتسب به رهبری است، ماموریت های متنوع و زیادی دارد که بخشی از این ماموریت ها با همکاری برادران روحانی و مجموعه دانشگاهی انجام شده، بخشی از طریق دفتر ستادی تحقق یافته و بخشی نیز از ماموریت رییس این نهاد است.
نماینده مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت افزود: ما ۲۶۰ دفتر نهاد در دانشگاه ها و ۳۰ دفتر استانی داریم و مرور زمان ایجاب کرد در ستاد وزارت بهداشت نیز دفتری ایجاد شود تا در مسیر تقویت همکاری های نهاد مرکزی با دانشگاه های علوم پزشکی و رصد و نظارت بر تحقق سیاست های رهبری در حوزه سلامت، گام برداریم.
حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی گفت: همه انسان ها باید ظاهر و باطن شان یکی باشد ولی به تعبیر مقام معظم رهبری روحانیون باید باطن شان از ظاهرشان بهتر باشد. وی در پایان با اشاره به حضور و فعالیت خود در طی سالیان متمادی در محیط های دانشگاهی، بر ضرورت کار گروهی برای تحقق اهداف تاکید کرد و خطاب به حاضران در این نشست گفت:  نیازمند همراهی ها، مشاوره ها، دلسوزی ها و نقدهای شما هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *