0

دستور رئیس جمهور برای تامین اعتبار و تسریع در تکمیل و بهره برداری بیمارستان یافت آباد

دستور رئیس جمهور برای تامین اعتبار و تسریع در تکمیل و بهره برداری بیمارستان یافت آباد
بازدید 13

به گزارش وبدا، دکتر بهروز رحیمی گفت: دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفرهای استانی و بازدید از مناطق تهران و پیگیری مشکلات مردم این مناطق، با حضور در بیمارستان شهدای یافت‌آباد از طرح توسعه این بیمارستان که در ساختمانی جدید در حال احداث است، بازدید کرد.
وی افزود: عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد از سال ۹۳ در سه فاز با زیربنایی بالغ بر هزار و ۱۴۶ متر با سرمایه‌گذاری خیرین آغاز شده که فاز اول آن در ساختمانی با ۵ طبقه شامل آزمایشگاه، تصویربرداری، اورژانس، آنژیو، جراحی و آی‌سی‌یو، طی ۱۰سال گذشته تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به دلیل عدم تامین مالی روند احداث آن متوقف شده بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: طرح توسعه‌ای این بیمارستان شامل زیرساخت‌های آزمایشگاه و پاراکلینیک است و براساس دستور رییس جمهور منابع این طرح توسعه‌ای تأمین خواهد شد تا براساس آن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
دکتر رحیمی اظهار داشت: در تلاش هستیم طرح توسعه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی با تخریب فضای کنونی آغاز شود. با توجه به اینکه رئیس جمهور دستور تأمین منابع این طرح توسعه‌ای را صادر کرده، امید است تا پایان سال این طرح به بهره‌برداری برسد.
گفتنی است در جریان بازدید رئیس جمهور از این طرح توسعه‌ای، بخش ام آر آی این بیمارستان با حضور وزر بهداشت افتتاح شد. بیمارستان شهدای یافت‌آباد دارای ۱۲ بخش، ۱۵۸ تخت فعال، ۷۴ پزشک و ۴۴ جراح است و روزانه ۱۰ هزار نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *