0

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
بازدید 13

به گزارش وبدا، دکتر بهروز رحیمی در جلسه شورای مدیران این معاونت که با حضور دکتر پورحسینی مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد، با تأکید بر تمرکز وزارت بهداشت بر توسعه زیرساخت‌های آموزشی، خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون 119 پروژه آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح 72 پروژه خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل 243 پروژه مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از 100 هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات  پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *