0

آغاز عملیات ساخت بیمارستان تخصصی مادر و کودک بجنورد

آغاز عملیات ساخت بیمارستان تخصصی مادر و کودک بجنورد
بازدید 13

به گزارش وبدا، همراه سرای خیّرساز بیمارستان امام علی (ع) بجنورد در زمینی به مساحت 80 مترمربع و اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال، توسط خیّرین سلامت استان، احداث و تجهیز شده است.
همچنین، رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان نیز در زیر بنایی به مساحت ۶۰ متر مربع به عنوان یکی از پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری افتتاح و راه اندازی شد.
احداث همراه سرای بیمار و یا ایجاد امکاناتی در بیمارستان برای سکونت همراهان بیمار یکی از برنامه ‌های دانشگاه علوم پزشکی در راستای افزایش، رضایتمندی مردم و عدالت در سلامت است؛ همواره یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ ها و مشکلات بیماران و همراهان آنها در طول دوره درمان، موضوع اسکان و دسترسی راحت به خدمات درمانی و حمایتی است، که این نیاز در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد با مشارکت خیّرین نیک اندیش محقق شده است.
آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک بجنورد
در ادامه این سفر، عملیات ساخت بیمارستان تخصصی مادر و کودک با حضور دکتر سعید کریمی، معاون وزیر بهداشت، استاندار خراسان شمالی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رییس کل دادگستری استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان استان، آغاز شد.
بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک بجنورد در مساحتی به وسعت 30 هزار متر مربع در 5 طبقه و دو فاز در محل سایت پردیس دانشگاه احداث می شود.
در فاز نخست این پروژه عمرانی، 100 تخت احداث می شود که نقشه آن آماده و طراحی شده و در فاز دوم توسعه از 100 تخت به 320 تخت انجام می شود که مطالعه آن در حال انجام است.
راه اندازی دستگاه ام آر آی پیشرفته بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد
راه اندازی دستگاه پیشرفته ام آر آی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد، از دیگر برنامه های این سفر بود که با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، استاندار خراسان شمالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولان استان، انجام شد.
دستگاه پیشرفته ام آر آی این بیمارستان که از پیشرفته ترین و به روزترین تجهیزات پزشکی کشور است، به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تهیه شده است که محدودیت تصویربرداری برای افراد با وزن بالا را ندارد.
این دستگاه ام آر آی دومین دستگاه ام آر آی، استان است که در یک سال گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار گرفته است.
گفتنی است، سال گذشته نیز دستگاه ام آر آی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان به بهره برداری رسید که از زمان بهره برداری تاکنون بیش از 2 هزار خدمت به بیماران و مراجعین ارائه شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *