0

امروز فلسطین مسئله اول جهان است

امروز فلسطین مسئله اول جهان است
بازدید 18

به گزارش خبرنگار وبدا، تجمع خودجوش دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تهران امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه) در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
 
در این تجمع خودجوش دانشجویانی از ۱۴ کشور دنیا از جمله هندوستان، نیجریه، بنگلادش، لبنان، سوریه، پاکستان، عراق و افغانستان حضور داشتند.
 
دانشجویان بین الملل در این تجمع با در دست داشتن پرچم ملت مظلوم فلسطین و بر گردن انداختن شال و چفیه مبارزان فلسطینی، نسل کشی در اراضی اشغالی را بشدت محکوم کردند.
 
این دانشجویان با شعارهای “خیبر خیبر یا صهیون” و “فلسطین آزاد باید گردد” حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند. 
 
زهرا بتول دانشجوی هندوستانی در حاشیه این تجمع خودجوش در گفت و گو با خبرنگار وبدا کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را نسل کشی دانست و تاکید کرد که امروز دانشجویان همه دانشگاه های دنیا به عنوان وجدان بیدار همه ملت ها به صحنه آمدند و خواهان نابودی رژیم صهیونیستی هستند.
 
او در این گفت و گو تاکید کرد: از همه مجامع علمی دنیا می خواهیم که فعالیت علمی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند چرا که دانشی که در اختیار نسل کشی بشر بکار گرفته شود، ابزار کشتار است.
 
طاهر حسین میر دانشجوی کشمیری نیز در گفت و گو با خبرنگار وبدا تاکید کرد: ما امروز در این تجمع خودجوش حضور یافته ایم که اعلام کنیم دانشجویان آزاده خواه آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند تنها نیستند.
 
او تاکید کرد: ما دانشجویان علوم پزشکی  نمی توانیم کشتار نزدیک به ۴۰ هزار فلسطینی را تاب بیاوریم چرا که رسالت ما نجات جان انسان است.
 
در پایان این تجمع، دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تهران با قرائت بیانیه ای نسل کشی رژیم صهیونیستی را در نوار غزه و ملت مظلوم فلسطین را محکوم و از جنبش دانشجویان آزاده سراسر دنیا در حمایت از مردم فلسطین حمایت کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *