0

نظام سلامت، پیشرو در بهره‌وری

نظام سلامت، پیشرو در بهره‌وری
بازدید 33

به گزارش وبدا، دکتر میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در همایش سراسری بهره‌وری در نظام سلامت که به‌عنوان پیش رویداد همایش ملی بهره‌وری 1403 برگزار شد، با بیان اینکه توجه به بهره‌وری در اسلام نیز مورد تأکید قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: اگر الگوهای اسلامی در این زمینه موردتوجه قرار نگیرد، جامعه از مفاهیم عالی تهی خواهد شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: اساساً رشد دو مسیر بیشتر ندارد؛ افزایش منابع مانند افزایش پرسنل پزشکی و واردات تجهیزات بیشتر یا استفاده بهینه از منابع موجود.
 
دکتر پیشوائی بابیان اینکه در حوزه نظام سلامت کشور افتخارات زیادی داریم، گفت: افزایش نرخ امید به زندگی و کاهش مرگ‌ومیر کودکان و مادران باردار طی ۲۰ سال اخیر، نشان از بالارفتن نرخ بهره‌وری در این حوزه دارد.
 
وی در ادامه گفت: ادغام بحث آموزش و خدمات، یک گام مثبت در نظام سلامت است که علاوه بر ترویج دانش، نقش مهمی در آموزش دارد.
 
رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران بابیان اینکه نظام سلامت در مقایسه با سایر بخش‌ها به‌لحاظ بهره‌وری پیشروست، تأکید کرد: در سال‌های آینده شاهد شکل‌گیری یک معضل جدی در نظام سلامت سالمندان خواهیم بود و این بحران در کشورهای دیگر نیز تجربه شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *