0

تعداد مسومیت الکل در مازندران افزایش یافت

تعداد مسومیت الکل در مازندران افزایش یافت
بازدید 7

به گزارش وبدا، دکتر رسول ظفرمند با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در چالوس ۹۱ نفر شامل ۱۹ زن و ۷۲ مرد با علائم مسمومیت براثر مصرف این ماده مراجعه و متاسفانه چهار نفر فوت کردند.

 

وی با بیان اینکه ۴۷ نفر نیز به همین علت به مراکز درمانی شهرستان آمل مراجعه کردند که از این تعداد سه زن و ۴۴ مرد بودند، افزود: متاسفانه تا کنون چهار نفر در آمل جان خود را از دست داده اند اما ۲۴ نفر ترخیص شده و ۱۹ نفر همچنان بستری هستند.

 

به گفته مدیر درمان علوم پزشکی مازندران ۶ نفر با علائم مسمومیت با الکل تقلبی به بیمارستان رازی قائمشهر مراجعه کرده اند که یک نفر ترخیص شده و مابقی بستری هستند.

 

وی همچنین از مراجعه ۱۵ نفر شامل یک زن و ۱۴ مرد به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر خبر داد و گفت: از این تعداد متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده و دو نفر نیز هنوز بستری هستند. یک نفر از مسمومان از نظر پزشکان بیمارستان مرگ مغزی شده است و یک بیمار به آمل و یک نفر دیگر به بیمارستان رازی قائم شهر اعزام و بقیه افراد ترخیص شده اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *