0

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه: سربلندی، امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون خون شهداست

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه:
سربلندی، امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون خون شهداست
بازدید 19

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: سربلندی، امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
دکتر عصمت حیدری در دیدار با خانواده شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تاکید کرد: تجربه‌های دوران دفاع مقدس تجربه‌های بسیار گران‌بهایی است که استفاده از آن‌ها قطعاً باعث موفقیت ما در همه عرصه‌ها و گذر از بحران‌ها و مشکلات خواهد بود.

مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه بافرهنگ ایثار و شهادت، سفارش زیادی کرده و با تاکید بر پررنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه‌ریزی در این زمینه، تداوم انقلاب اسلامی را وابسته به این فرهنگ عنوان کرده‌اند.

مهدی مرکبی با اشاره به اینکه شهدای عزیز در روزهای سخت با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های ناب اسلامی دفاع کردند، گفت: امروز خدمت به خانواده‌های این شهدای گران‌قدر و ایثارگران عزیز توفیق بزرگی است که نصیب ما شده است.

با حضور مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فرزندان شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تجلیل شد

با حضور مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خانواده شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تجلیل شد.

در این مراسم از خانواده شهدای شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تجلیل شد.

انتهای پیامم. ن ۳۰۸۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *