0

دیدار صمیمی سرپرست دانشگاه با سرپرست و مدیران معاونت آموزشی

دیدار صمیمی سرپرست دانشگاه  با سرپرست و مدیران معاونت آموزشی
بازدید 20

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور  روز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه با  سرپرست معاونت آموزشی و نیز روسای دانشکده های پزشکی، پرستاری و مامایی و بهداشت و مدیر تحصیلات تکمیلی در پردیس دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش وب دا، دکتر محمدرضا مجدی در این دیدار بر لزوم تلاش روز‌افزون همه‌ی حوزه ها در راستای رشد و پیشرفت دانشگاه تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: لازمه رشد دانشگاه ایجاد فضا و زیرساخت لازم و امکانات و تجهیزات از جمله در آزمایشگاه‌ها و درمانگاه‌ها است همچنین در بخش اعضای هیات علمی نیز می‌توانیم با جذب تخصص‌های مختلف در مسیر توسعه و رشد دانشگاه گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: برای قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت دانشگاه نیاز به تشریک مساعی هر چه بیشتر در حوزه های توسعه، درمان و آموزش داریم تا بتوانیم مشکلات و چالش ها را برطرف نماییم.

همچنین در این نشست دکتر حسن قدسی سرپرست معاونت آموزشی با ارائه گزارش کاملی از عملکرد معاونت آموزشی از حضور دکتر مجدی در پردیس دانشگاه تشکرکرد و رشد و توسعه دانشگاه در واحد آموزش را نیازمند نگاه ویژه ایشان و همّت والای مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور دانست.

پس از پایان این جلسه دکتر مجدی، به همراه سرپرست معاونت آموزشی و روسای دانشکده ها از بخش‌های مختلف معاونت آموزشی در پردیس علوم پزشکی بازدید به عمل آوردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *