0

برگزاری ازمون بهورزی با شرکت ۳۲۴ داوطلب

برگزاری ازمون بهورزی با شرکت ۳۲۴ داوطلب
بازدید 23

وبدا؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون پذیرش بهورز با شرکت ۳۲۴ داوطلب در سالن شهید علم الهدی مجتمع آموزشی رحمتیه شهرکرد خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر علی ضامن صالحی فرد در تشریح این خبر اظهار داشت: در این آزمون ۶۲ نفر از افراد واجد شرایط با اولویت بومی گزینی برای فعالیت در خانه های بهداشت روستاهای موردنیاز شهرستان های استان پذیرش می شوند.

وی افزود: داوطلبان پس از قبولی در این آزمون به مدت دو سال، آموزش ها و مهارت های لازم را به صورت عملی و تئوری فرامیگیرند.

دکتر صالحی فرد یادآور شد: بهورزان در مواردی همچون ارائه خدمات سطح یک بهداشتی درمانی، پیشگیری و آموزش فعالیت می کنند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طی سال جاری سه ازمون پذیرش بهورز برای جذب ۱۳۵ نفر از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان برگزار شد.

دکتر صالحی فرد ادامه داد: هم اکنون ۵۳۴ بهورز در ۳۰۶ خانه بهداشت فعال در سطح استان چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *