0

بر ارتقای شاخص های فنی مرتبط تاکید شد

بر ارتقای شاخص های فنی مرتبط تاکید شد
بازدید 30

در دومین کمیته علمی اجرایی واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان بندرگز که با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای کمیته در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی این مرکز برگزار شده بود ، بر ارتقاء شاخص ها از قبیل تعداد موالید شهرستان، درصد زایمان طبیعی و درصد خدمات انجام شده جهت کلیه گروه های هدف تاکید شد.

با هدف بررسی وضعیت تحقق و میزان دستیابی به اهداف واحد سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت شهرستان بندرگز در سال ۱۴۰۲ ،مشکلات ، وضعیت موجود از ابتدای سال تاکنون و تدوین راهکارها و مداخلات مربوطه ، دومین کمیته علمی اجرایی واحد سلامت خانواده بندرگز با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان ،معاون درمان شبکه ، سرپرست واحد جوانی جمعیت و خانواده، کارشناسان فنی برنامه ،  سرپرستان و  کارشناسان نظارتی ،ماماها و مراقبین سلامت بهداشت خانواده کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی مرکز بهداشت برگزار شد.

“دکتر میثم مروجی” مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز  ضمن تشکر از فعالیتها و تلاشهای همکاران در طول سال ۱۴۰۲  بر تلاش مضاعف همکاران در راستای ارتقاء شاخص ها از قبیل تعداد موالید شهرستان، درصد زایمان طبیعی و درصد خدمات انجام شده جهت کلیه گروه های هدف تاکید کرد.

” حسن میرزایی” معاون درمان شبکه هم در این جلسه با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی، ضرورت پیگیری فعال مادران باردار مراقب ویژه و  ارائه خدمات مطلوب به گروه های هدف  را خواستار شد.

گفتنی است در این کمیته روند اجرایی و عملیاتی کلیه برنامه ها توسط مسئول واحد و کارشناسان هر برنامه (مادران، میانسالان و سالمندان، کودکان و جوانی جمعیت) و وضعیت موجود ، مشکلات مشاهده شده و حدود انتظارت ، به تفضیل برای حاضرین  تشریح  و مداخلات و راهکارهای اجرایی با حضور فعال حاضرین در جلسه مورد  بحث و تبادل  قرار گرفت .

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *